mandag den 26. oktober 2015

Englen blev naturligvis skabt på en søndag !

Det blev en herlig søndag ,alle lørdagens skåle blev drejet af , og pludselig myldrede en mangfoldighed af  kreative små skabninger frem på værkstedet ,først naturligvis  nyskabte små engle som kunne minde om  udgravede soldater i kinesiske  Mings grav ,men da ovnen fra i fredags så blev åbnet kom  der jo både spøgelser og "Burka Modern" figurer frem og kunne sammen med englene vise, at på mit værksted har alle lige ret til at blive skabt , og det skal blive spændende og se hvilke af de tre modeller der kommer til at stå stærkest hos publikum.
Desværre gør overførslen af fotos knuder her til morgen ,computeren melder at den mangler "drive",og ja det gør jeg så men også sommetider,så det er vel i orden.
Så billederne har I til gode indtil en tekniker har fundet en driver til min -
lige nu- ikke særlige smarte fhone.
I dag mandag skal der igen drejes skåle , jeg mangler stadig 150 stk ,og derefter er 200 bægre på
programmet ,så det er ikke i denne uge jeg bliver arbejdsløs.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar