søndag den 18. oktober 2015

VELKOMMEN TIL LIVET PÅ DET GAMLE KERAMIKVÆRKSTED


Hele ideen til denne blog er udsprunget af, at jeg Mogens Kræmer har virket som pottemager og keramiker i 40 år, og synes at min hverdag og mine keramiske opgaver kunne være interessante at følge for andre. Ikke kun fordi, det rent fagligt er interessant, men fordi mange af livets andre sider ikke kan undgås at komme ind og berøre mit arbejde. Eksempelvis har jeg igennem 25 år lavet et "årets dyr" i stentøj og har altså i øjeblikket 25 forskellige dyr i min keramiske produktion. Til hvert af mine dyr følger en fantasifuld historie, der er udsprunget samtidig med fremstillingen af dyret. Sådan har mine værker rødder i både ren fantasi og den egentlige verden, vi lever i. 

Bloggen vil dermed vise billeder fra den daglige produktion og hverdag på Det Gamle Keramikværksted, og jeg håber,  at enhver følger vil føle sig underholdt og inddraget i mit keramiske univers. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar