onsdag den 2. december 2015

Hovedet på BLOGGEN så nærmer Julestuen sig med hastige skridt !

Hovedet på BLOGGEN så går tiden nu stærkere end en hest kan rande, og nedtællingen til årets Store Julestue er for alvor begyndt, vi forlod vores lille Cafe' Norma på Ulfshed søndag aften ,vi havde en fantastisk weekend med masser af søde gæster som åt vor läkre Jullandgång (Juleplatte) Lørdag aften et busselskab fra Oluffsons Buss i Kungsbakke, de fik æbleskiver og nybryggt kaffe, igen et spørgsmål om hvordan i alverden vi får æbleskiverne så runde og hvorfor der ingen æbler er i ,jeg forklarede at vi da bare triller dem,og at æblerne forsvandt engang i 50'erne,og så var De tilfredse.
 Vel hjemme trods en del modvind nåede vi over broen inden De lukkede den kl 21, og siden da har den stået i keramikkens tegn , der er drejet 240 skåle op ,jeg har lovet en levering på 1000stk til Kasper Würtz d. 21 dec. og når vi kun er hjemme 3 dage om ugen så skal skiven drejes rigtigt for at nå det.
Igår eftermiddag var vi en tur i skoven og hente gran til oppynt af butikken,jeg kører med Annegrete til Sverige onsdag eftermiddag og hjem igen torsdag ,for så at holde julestue Lørdag og søndag fra kl 10-17.00 -I skal alle være hjerteligt velkomne til at komme og smage den svenske juleglögg og hilse på vores nye keramiske dyr ,lige nu sidder den i ovnen ,så det bliver spændende om den bliver tilfreds med sig selv ,men ellers skal den nok få fortalt mig det , de har jo snakket og ævlet ligesiden de i sidste uge slog sig ned her på værkstedet, ak ja inden da vidste jeg dårligt nok at der var noget der hed en søpapegøje, men sød ser den jo ud .

Her en flot tatovering på en sød piges overarm, egentlig er jeg ikke til tatoveringer, men denne er nu ganske charmerende.












Nu er det så farverne som gerne skal hjælpe mig med at få noget Søpapegøje ind over mine lerklumper. Folk skulle jo nødig være i tvivl om hvad det er de ser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar