torsdag den 17. december 2015

Søpapegøjen Lundi vil ha en historie !

Som 2 knips med fingrene er vi nu nået frem til d.17 december, og der er kun 1 uge tilbage til Juleaften. Her på "Det Gamle Keramikværksted " er tiden for alvor knab nu ,og til dem som havde håbet på at få en af de nye Søpapegøjer i julegave svinder chancerne ,idet der nu kun sidder 2 af De næbbede kræ tilbage på det midlertidige fuglefjel, som blev indrettet da fuglene på ganske forunderligvis havnede i Hedeboryde da deres GPS på mystisk vis blev hacket af  NSA.
De sidste skåle blev drejet igår , og der står nu 1100 skåle og venter på at blive afhentet af Kasper Würtz ,så det var hvad det blev til i dec. udover julemarkeder både her og i Sverige.
Min kamp med Telia bredbånd er slut, heldigvis med mig som vinder, -og aldrig mere om jeg tegner et abonoment med det selskab ! Mage til aftale brydere findes vist ikke ! Men det er så også en realitet at man ikke mere kan betale med dankort i vores butik, og derfor enten må  anvende mobilepay eller swipp, eller i yderste tilfælde lave en kontooverførsel. Konto nr. vil blive opsat på disken i butikken.
Vi mangler nu kun at ønske alle vores kære kunder en rigtig Glædelig Jul Samt et goodt Nytår !
Jeg håber I har haft ligeså stor glæde af at følge Værksteds Bloggen  som jeg har haft af at skrive den, det er jo dejligt at have et sted hvor man kan ytre sig med en til tider lidt syg fantasi, som når den ikke skaber Ler gerne vil lave fantasifulde historier. Det er jo historien som ofte skaber figuren.
Jeg skal bla. have skrevet Søpapegøjen Lundi`s historie, der jo allerede fløjet 45 hjemmefra.




Lundi før og efter brænding

Ingen kommentarer:

Send en kommentar